შეფასების რუბრიკები



       

                                                       






















პროექტის ქულობრივი შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
ქულები
მოსწავლე
10–9
8–7
6–5
4–1

ჩართულია ეფექტურ კვლევაში ინფორმაციის შეგროვების და კითხვებზე პასუხის გაცემის მიზნით

კვლევის უნარები განვითარებულია.  შეგროვებული ინფორმაცია რელევანტურია.
კვლევის უნარები  დამაკმაყოფილებელია. ინფორმაცია რელევანტურია,
კვლევის უნარები სხვისი დახმარებით ვითარდება. ინფორმაცია გარკვეულწილად რელევანტურია
კვლევის უნარები შეზღუდულია და ლაფსუსები ან ირელევანტური ინფორმაცია გაცნობიერებას ზღუდავს. 

ეფექტურად წარმოადგენს კვლევას და პასუხს, იყენებს დამხმარე საშუალებებს

პრეზენტაცია ძალიან ეფექტურია და გამოყენებული მულტიმედიური საშუალებები აძლიერებს გადმოცემულ ინფორმაციას.
პრეზენტაცია წარმატებულია; აშკარად ჩანს   მოსწავლის ნამუშევარი; გამოყენებული მულტიმედიური საშუალებები ხელს უწყობს ინფორმაციის გადმოცემას.
პრეზენტაციას დამატებითი მუშაობა სჭირდება; გამოყენებული მულტიმედიური საშუალებები დაკავშირებულია გადმოცემულ ინფორმაციასთან.
პრეზენტაცია არასრულია და შესაძლოა გამოყენებულმა მულტიმედიური საშუალებებმა ხელი ვერ შეუწყოს ინფორმაციის უკეთ გადმოცემას.

ეფექტურად მართავს მასალებს და ასრულებს სამუშაოს, კარგად მუშაობს სხვებთან ერთად

ახდენს დროისა და მასალების ორგანიზებას, აკმაყოფილებს პროექტის მნიშვნელოვან მოთხოვნებს, ეხმარება სხვებს, ამჟღავნებს ლიდერის თვისებებს, ხელს უწყობს თანასწორობას, პასუხისმგებლობას იღებს ჯგუფის მუშაობაზე.
როგორც წესი, ახდენს დროისა და მასალების ორგანიზებას, აკმაყოფილებს პროექტის მნიშვნელოვანი მოთხოვნების უმეტესობას,  სხვებს ეხმარება, მონაწილეობს ჯგუფის მუშაობაში დაშესაბამის
პასუხისმგებლობასაც იღებს.
ახდენს  დროისა და მასალების ორგანიზებას სხვისი დახმარებით; წახალისების საფუძველზე მცირე წვლილი შეაქვს ჯგუფის მუშაობაში.
უჭირს მასალების და/ან დროის მართვა, ძალიან პასიურად მონაწილეობს ჯგუფურ მუშაობაში.




მოქნილობა
მოსწავლეს ძალიან კარგად შეუძლია მოპოვებული ინფორმაციის, წინადადებებისა და რჩევების ადაპტირება და დამოუკიდებლად მათი ადეკვატური გამოყენება.

მოსწავლეს შეუძლია მოპოვებული  ინფორმაციის,
წინადადებებისა და რჩევების ადაპტირება და მათი ადეკვატური
გამოყენება.
მოსწავლეს სხვათა უმნიშვნელო დახმარებით შეუძლია მოპოვებული ინფორმაციისწინადადებებისა და რჩევების
ადაპტირება და მათი შეზღუდული გამოყენება.

მოსწავლეს ძალიან უჭირს ან არ შეუძლია მოპოვებული ინფორმაციის, წინადადებების, რჩევების ადაპტირება და გამოყენება.


თანამშრომლობა
შესანიშნავად უგებს ჯგუფის წევრებს, მაქსიმალურად თანამშრომლობს მათთან და ყოველთვის ღებულობს მონაწილეობას საერთო გადაწყვეტილების მიღებაში
თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან, არის კონტაქტური, აფიქსირებს თავის პოზიციას.
ნაწილობრივ კონტაქტობს ჯგუფის წევრებთან, ნაკლებად ერთვება საერთო გადაწყვეტილების მიღებაში
ვერ შედის კონტაქტში ჯგუფის წევრებთან, არის პასიური.


საიმედოობა
მოსწავლე უმიზეზოდ არ აცდენს ჯგუფის არც ერთ შეხვედრას, ჯგუფის გადაწყვეტილებით მისთვის დაკისრებულ ყველა დავალებას დროულად და კეთილსინდისიერად ასრულებს, მისი
სამუშაო რესურსები ყოველთვის მოწესრიგებულია.
მოსწავლე უმიზეზოდ თითქმის არ აცდენს ჯგუფის  შეხვედრებს,
თითქმის ყველა დავალებას დროულად და კეთილსინდისიერად
ასრულებსმისი სამუშაო რესურსები უმეტესწილად
მოწესრიგებულია.
მოსწავლე უმეტესწილად არ აცდენს ჯგუფის შეხვედრებს, დავალებას ხშირად დროულად და კეთილსინდისიერად
ასრულებს, მისი სამუშაო რესურსები ხშირად მოწესრიგებული
მოსწავლე ძალიან ხშირად აცდენს ჯგუფის შეხვედრებს, დავალებებს თითქმის არ ასრულებს, თუ ასრულებს, დაგვიანებით და არაკეთილსინდისიერადმისი სამუშაო რესურსები მუდამ მოუწესრიგებელია

პრეზენტაცია
პროექტის წარდგენამ დიდი ეფექტი მოახდინა აუდიტორიაზე
პროექტის წარდგენამ მოახდინა ეფექტი აუდიტორიაზე
პროექტის წარდგენამ ნაწილობრივ მოახ–დინა ეფექტი აუდი–ტორიაზე
პროექტის წარდგენამ ვერავითარი გავლენა ვერ მოახდინა აუდი–
ტორიაზე










   














მოსწავლეთა მიერ განხორციელებული პროექტის თვითშეფასების კითხვარი


1. როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩა, ამ პროექტზე მუშაობით შენ რაიმე ახალი ისწავლე?
) ბევრი რამ ვისწავლ;
) ვისწავლე;
) ახალი თითქმის არაფერი მისწავლია;
) ახალი არაფერი მისწავლია.

2. როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩა ამ პროექტზე მუშაობით ჯგუფის წევრებთან ურთიერთობა როგორ შეიცვალა?
) ბევრად უკეთესი გახდა;
) უკეთესი გახდა;
) ისეთივე დარჩა, როგორიც იყო;
) გაუარესდა;

3.  ნათელი იყო თუ არა შენთვის საკუთარი როლი პროექტის წარმატებით
განხორციელებასა და შედეგის მიღწევაში?
) სავსებით ნათელი იყო;
) ძირითადად ნათელი იყო;
) არც ისე ნათელი იყო;
) სრულიად გაურკვეველი იყო.

4. "მასწავლებელმა მიჩვენა გზა, როგორ უნდა მემუშავა პროექტზე".
) სავსებით ვეთანხმები;
) ვეთანხმები;
) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
) არ ვეთანხმები.


5. ჩვენი პროექტის შედეგებით კმაყოფილი ვარ
) სავსებით ვეთანხმები;
) ვეთანხმები;
) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
) არ ვეთანხმები.



6. პროექტის დაგეგმვისას ჩემს მიერ წარმოყენებული წინადადებების მაგალითები:
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

7.პროექტის დასრულებაში ჩემს მიერ შეტანილი წვლილის მაგალითები:
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

8. ჩემი მოსაზრებები, რომელმაც ხელი შეუწყო პროექტის წარმატებას:
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

9. ცვლილებები, რომელსაც განვახორციელებ შემდეგ პროექტზე მუშაობისას:
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––


10. მხოლოდ ერთი სიტყვით როგორ დაახასიათებდი პროექტს?
___________________________________________





დიდი მადლობა დახმარებისათვის


Комментариев нет:

Отправить комментарий