პროექტის ქულობრივი შეფასების რუბრიკა
|
|||||
კრიტერიუმები
|
ქულები
|
||||
მოსწავლე
|
10–9
|
8–7
|
6–5
|
4–1
|
|
ჩართულია ეფექტურ კვლევაში ინფორმაციის შეგროვების და კითხვებზე პასუხის
გაცემის მიზნით
|
კვლევის უნარები
განვითარებულია. შეგროვებული ინფორმაცია
რელევანტურია.
|
კვლევის უნარები დამაკმაყოფილებელია. ინფორმაცია რელევანტურია,
|
კვლევის უნარები
სხვისი დახმარებით ვითარდება. ინფორმაცია გარკვეულწილად რელევანტურია
|
კვლევის უნარები
შეზღუდულია და ლაფსუსები ან ირელევანტური ინფორმაცია გაცნობიერებას ზღუდავს.
|
|
ეფექტურად წარმოადგენს კვლევას და პასუხს, იყენებს დამხმარე საშუალებებს
|
პრეზენტაცია
ძალიან ეფექტურია და გამოყენებული მულტიმედიური საშუალებები აძლიერებს გადმოცემულ
ინფორმაციას.
|
პრეზენტაცია
წარმატებულია; აშკარად ჩანს მოსწავლის ნამუშევარი; გამოყენებული მულტიმედიური
საშუალებები ხელს უწყობს ინფორმაციის გადმოცემას.
|
პრეზენტაციას
დამატებითი მუშაობა სჭირდება; გამოყენებული მულტიმედიური საშუალებები დაკავშირებულია
გადმოცემულ ინფორმაციასთან.
|
პრეზენტაცია
არასრულია და შესაძლოა გამოყენებულმა მულტიმედიური საშუალებებმა ხელი ვერ შეუწყოს
ინფორმაციის უკეთ გადმოცემას.
|
|
ეფექტურად მართავს მასალებს და ასრულებს სამუშაოს, კარგად მუშაობს სხვებთან
ერთად
|
ახდენს დროისა
და მასალების ორგანიზებას, აკმაყოფილებს პროექტის მნიშვნელოვან მოთხოვნებს, ეხმარება
სხვებს, ამჟღავნებს ლიდერის თვისებებს, ხელს უწყობს თანასწორობას, პასუხისმგებლობას
იღებს ჯგუფის მუშაობაზე.
|
როგორც წესი,
ახდენს დროისა და მასალების ორგანიზებას, აკმაყოფილებს პროექტის მნიშვნელოვანი მოთხოვნების
უმეტესობას, სხვებს ეხმარება,
მონაწილეობს ჯგუფის მუშაობაში დაშესაბამის
პასუხისმგებლობასაც
იღებს.
|
ახდენს დროისა და მასალების ორგანიზებას სხვისი დახმარებით;
წახალისების საფუძველზე მცირე წვლილი შეაქვს ჯგუფის მუშაობაში.
|
უჭირს მასალების
და/ან დროის მართვა, ძალიან პასიურად მონაწილეობს ჯგუფურ მუშაობაში.
|
|
მოქნილობა
|
მოსწავლეს ძალიან კარგად შეუძლია მოპოვებული ინ–ფორმაციის, წინადადებებისა და რჩევების ადაპტირება და დამოუკიდებლად მათი ადეკ–ვატური გამოყენება.
|
მოსწავლეს შეუძლია მოპოვებული ინფორმაციის,
წინადადებებისა და რჩევების ადაპტირება და მათი ადეკვატური
გამოყენება.
|
მოსწავლეს სხვათა უმნიშვნელო დახმარებით შეუძლია მოპოვებული ინფორმაციის,
წინადადებებისა და რჩევების
ადაპტირება და მათი შეზღუდული გამოყენება.
|
მოსწავლეს ძალიან უჭირს ან არ
შეუძლია მოპოვე–ბული ინფორმაციის, წი–ნადადებების, რჩევების ადაპტირება და გამოყენება.
|
|
თანამშრომლობა
|
შესანიშნავად უგებს ჯგუფის
წევრებს, მაქსიმალურად თანამშრომლობს მათთან და ყოველთვის ღებულობს მონაწილეობას
საერთო გადაწყვეტილების მიღებაში
|
თანამშრომლობს ჯგუფის
წევრებთან, არის კონტაქტური, აფიქსირებს თავის პოზიციას.
|
ნაწილობრივ კონტაქტობს
ჯგუფის წევრებთან, ნაკლებად ერთვება საერთო გადაწყვეტილების მიღებაში
|
ვერ შედის კონტაქტში ჯგუფის
წევრებთან, არის პასიური.
|
|
საიმედოობა
|
მოსწავლე უმიზეზოდ არ აცდენს ჯგუფის არც ერთ შეხვედრას, ჯგუფის გადაწ–ყვეტილებით მისთვის დაკის–რებულ ყველა დავალებას დროულად და კეთილ–სინდისიერად ასრულებს, მისი
სამუშაო რესურსები ყოველთვის მოწესრიგებულია.
|
მოსწავლე უმიზეზოდ თითქმის არ აცდენს ჯგუფის შეხვედრებს,
თითქმის ყველა დავა–ლებას დროულად და კეთილსინდისიერად
ასრულებს, მისი სამუშაო რესურსები უმეტესწილად
მოწესრიგებულია.
|
მოსწავლე უმეტესწილად არ აცდენს ჯგუფის შეხვედრებს, დავალებას ხშირად დროულად და კეთილსინდისიერად
ასრულებს, მისი სამუშაო რესურსები ხშირად მოწესრიგებულია
|
მოსწავლე ძალიან ხში–რად აცდენს ჯგუფის შეხვედრებს, დავალებებს თითქმის არ ასრულებს, თუ ასრულებს, და–გვიანებით და არა–კეთილსინდისიერად, მისი სამუშაო რესურსები მუდამ მოუწესრიგებელია
|
|
პრეზენტაცია
|
პროექტის წარდგენამ დიდი
ეფექტი მოახდინა აუდიტორიაზე
|
პროექტის წარდგენამ
მოახდინა ეფექტი აუდიტორიაზე
|
პროექტის წარდგენამ
ნაწილობრივ მოახ–დინა ეფექტი აუდი–ტორიაზე
|
პროექტის წარდგენამ
ვერავითარი გავლენა ვერ მოახდინა აუდი–
ტორიაზე |
მოსწავლეთა მიერ განხორციელებული პროექტის
თვითშეფასების
კითხვარი
1. როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩა, ამ პროექტზე
მუშაობით შენ რაიმე ახალი ისწავლე?
ა) ბევრი რამ ვისწავლე;
ბ) ვისწავლე;
გ) ახალი თითქმის არაფერი მისწავლია;
დ) ახალი არაფერი მისწავლია.
2. როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩა ამ პროექტზე მუშაობით ჯგუფის
წევრებთან ურთიერთობა როგორ შეიცვალა?
ა) ბევრად უკეთესი გახდა;
ბ) უკეთესი გახდა;
ბ) ისეთივე დარჩა, როგორიც იყო;
დ) გაუარესდა;
3. ნათელი იყო თუ არა შენთვის საკუთარი როლი პროექტის წარმატებით
განხორციელებასა და შედეგის მიღწევაში?
ა) სავსებით ნათელი იყო;
ბ) ძირითადად ნათელი იყო;
გ) არც ისე ნათელი იყო;
დ) სრულიად გაურკვეველი იყო.
4. "მასწავლებელმა მიჩვენა გზა, როგორ
უნდა მემუშავა პროექტზე".
ა) სავსებით ვეთანხმები;
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები.
ა) სავსებით ვეთანხმები;
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები.
6. პროექტის დაგეგმვისას
ჩემს მიერ წარმოყენებული წინადადებების მაგალითები:
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
7.პროექტის დასრულებაში ჩემს მიერ შეტანილი წვლილის
მაგალითები:
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
8. ჩემი მოსაზრებები, რომელმაც ხელი შეუწყო პროექტის
წარმატებას:
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
9. ცვლილებები, რომელსაც განვახორციელებ შემდეგ პროექტზე
მუშაობისას:
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
10. მხოლოდ
ერთი სიტყვით როგორ დაახასიათებდი პროექტს?
___________________________________________
დიდი მადლობა დახმარებისათვის
Комментариев нет:
Отправить комментарий